2009. január 17., szombat

Pozitívan gondolkodni,

Mivel más területen elég sok negatívumot tudnék felsorolni, így inkább nem is teszem, inkább a lényegesen kevesebb, de sokkal pozitívabb dolgokról írok. Ami igazából apró kis életképek. Szépen sikerülnek mostanában a munkáim, a nem rég átadott gyöngyösi gépen kívül, már azóta két elkészült vezérlés vár felszerelésre, és tegnap nekiláttam a harmadik gép anyag beszerzésének.
Viszont egy érdekes esemény is történt, délben jött a postás, és hozott egy komoly pecsétes aláírós levelet, ránéztem és mindjárt kiabált a borítékból, hogy büntetés. Azt tudni kell, mi rengeteget járunk autóval, az ország egész területén, és mindenki használja a cég autóit akinek van jogsija, és minden autót használ mindenki, tehát egy kicsit félve nyúltam a borítékhoz, és adtam oda a főnökünknek, aki fel is bontotta és közölte gyorshajtás 30 ezer, akkor ezerrel dobogott a szívem ugyanis mindannyiunknak 25% esélye volt, hogy esetleg az övé, és nem volt akkora sebességtúllépés, hogy egy ismeretlen helyen ne fordulhatott volna elő akármelyikünkkel. Ilyenkor a menet levél az aki árulkodik, az egyik kollégámé volt. Elég lehetetlen és kellemetlen szitu, amikor megtudja az ember, hogy van egy ilyen plusz számlája. Mondtam a főnökömnek, hogy beszéljük meg, én is beszállok valamennyivel, és összedobjuk a nagy részét, ingatta a fejét, hogy nem, majd kiment, és mielőtt szólt volna a srácnak láttam, hogy telefonon beszél. A feleségét hívta akivel együtt irányítják a céget, egyikük szakmai, a másikuk pénzügyi vonalon, majd visszajött, és megmutatta a csekket a "bűnösnek". Amikor a srác kidühöngte magát, szólt neki, hogy megbeszélték a pénzügyi résszel, és a felét kifizetik, hát nem sok ilyet hallottam, hogy egy cég az ilyen jellegű büntetésekből részt vállal.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

獅王紋身工作室提供專業的無痛刺青技術,獅王紋身在世界TATTOO大賽中,獲獎無數,獅王紋身給您最時尚的作品。