2010. április 27., kedd

Hihetetlen történet,

Két éve egy vasárnap délután betörtek hozzánk, érdekes történet volt az egész, de most a lényeg nem magán a betörésen van. Elvittek egy pár dolgot, szinte minden a személyes cuccaimhoz tartozott. A laptopom, az irataim a telefonom, a szemüvegem. A számító gépen kívül a többi holmi szinte használhatatlan volt más számára, de nekem a privát szférámba tartozott, és eléggé megviselt a hiányuk. Rengeteg utánajárással tudtam csak újra beszerezni a szükséges okmányokat a mai okmányirodai, és közigazgatási bürokráciában.
A hétvégén érdekes esemény történt, megjelent egy autó a ház előtt, és engem kerestek. Kint sétáltak a Börzsönyben, és megtalálták a két éve eltűnt irataimat. Számomra már az is érdekes volt, hogy egyáltalán épségben meglettek ennyi idő után, és nagyon érdekes érzés lett rajtam úrrá, mintha egy kicsit visszakaptam volna valamit, amit erőszakkal elvettek tőlem, egy kis személyiséget, vagy igazából nem is tudom pontosan behatárolni az érzést, de mindenesetre, kicsit megnyugtató volt. A betörőket már régen megfogták, és eljárás indult ellenük.

Nincsenek megjegyzések: